درهم طورانه

دختری باش که رویاهاشو به اهدافش تبدیل کرده

درهم طورانه

دختری باش که رویاهاشو به اهدافش تبدیل کرده

۱۵
مرداد ۹۸

جوری رتبه های برتر کشوری هنرو زدن ادم شک میکنه!اغا مطمئنین این هنر فقط بین تهرانیا نبوده؟

زبانم فقط یه اصفهانی داره!چرا با ما اینجوری میکنین تهرانیای فخر فروش:|

تبریز و مشهد و شیرازهم همیشه در صحنه هستن!

فقط لار کجاس که دو تا رتبه برتر داره؟؟

پس پریسا کفایتی کجاس؟من شرط بسته بودم این رتبه برتره:|

ارمین بابایی سمیرمی کو؟؟:/

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۵
mahshad

نظرات  (۴)

۱۵ مرداد ۹۸ ، ۲۱:۱۹ سفره خاتون

آره منم فکر میکردم آرمین تک رقمی شه!

امیرسامان نوشک هم نبست!

پاسخ:
اوه...اونو دیگه نگو:/...بعد بقیه ازمن توقع کولاک داشتن:||

راس میگه جالب بود نبودن

طفلی ها

پاسخ:
منم دلم کباب شد براشون
۲۳ مرداد ۹۸ ، ۲۰:۴۷ سفره خاتون

آرمین ۵۸ شد!!

ازش پرسیدم چی شد که اینجوری شد میگه من تو آزمونای آبکی خوب نیستم :دی

پاسخ:
کرک و پرم ریخت!من نگاه:oاخه ازمون ابکی!لعنتیییییی!
تازه اینو ازمون حساب نکرده ۵۸ شده:|||
باهاش اشنایی؟؛)
وی بسی کنجکاو است
۲۶ مرداد ۹۸ ، ۱۲:۰۹ سفره خاتون

بلی :)

خب همیشه زیر پنجاه میشد قلم چیارو!

پاسخ:
;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی