درهم طورانه

دختری باش که رویاهاشو به اهدافش تبدیل کرده

درهم طورانه

دختری باش که رویاهاشو به اهدافش تبدیل کرده

۲۳
شهریور ۹۸

 که کراش بنده فوق لیسانس مهندسی شیمی میخواند!؟:)))

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۳
mahshad

نظرات  (۵)

موفق باشه :)

پاسخ:
ممنونم اقا:))))
۲۴ شهریور ۹۸ ، ۰۲:۴۳ دختر دماغ گوجه ای :)

خدا هم چه راه هایی رو پیشروی آدم میزاره، خیلی خوب شد که :)

پاسخ:
با خوندن نظرت فقط لبخند زدم...و پروانه ها تو دلم پرواز کردن😅😍
۲۴ شهریور ۹۸ ، ۰۳:۱۴ دختر دماغ گوجه ای :)

من عاشق پرواز کردن پروانه ها و خروش موج های دریای دل آدما و خودم هستم :))))

همینطور لبخند های گل و گشاد واقعی از روی خوشحالی

و همینطور شباهت های آدما و کراشاشون :)))

پاسخ:
من الان فهمیدم عاشق انرژیتم دخترررر!:)))))
۲۴ شهریور ۹۸ ، ۰۳:۱۸ دختر دماغ گوجه ای :)

و همینطور حرف های قشنگی که بقیه میزنن، خب الان پروانه ها توی دلم پرواز کردن D:

پاسخ:
پروانه هات همیشه به پروازD:

وااااااااااااااای   چقدر شبیه همین پس   :)

پاسخ:
😁

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی