درهم طورانه

دختری باش که رویاهاشو به اهدافش تبدیل کرده

درهم طورانه

دختری باش که رویاهاشو به اهدافش تبدیل کرده

۲۲
شهریور ۹۸

_من رو یکی کراش دارم!^_^

+کیه؟:0

_اشناعه!;)

+بگو کیه؟:0

_از اقوامه!^_^

+کییییی؟

_نمیتونم بگم!فقط تحصیل کردست!:)))

+اوهوع!

_اره!پس فکر کردی به یه لااوبالی و بی سروپا چشم دارم؟؟!!;/

+کجاییه؟

_فلان جاییه!

+خائننننن!-_-

_امشبم تیشرت پوشیده بود!داشت سینه میزد!(فدااش)😍😍

+فهمیدم!

_کیه؟

+از فامیلای مامانه!؟

_(سکوت)

+پسرداییه مامانه؟

_(سکوت)

+عینه؟

(ذوق میکند و چشم میبندد)😎😄😍😍😙😙

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۲
mahshad

نظرات  (۲۳)

عجب :///

بریم تیشرت بپوشیم سینه بزنیم :|

پاسخ:
بله!:))
اگه گوگولی اونو داشته باشی!حتما امتحان کن!^_^

ندارم :|

پاسخ:
شاید یکی باشه که در نظرش تو گوگولی باشی!😁😄

اووووم

پیشنهاد خوبی بود D:

ایشالا سیصد و چهل و چند روز دیگه D:

پاسخ:
ایشالله:)))

مبارکه ( یاد کراش خود میوفتد و اشک در چشمانش جمع میوشد :دی )

پاسخ:
لنتی! کراش گوگولی من!^_^منم یادش افتادم...موقعی که سینه میزد یه جذبه ای داشت!D:هی گمش میکردم...دوباره پیداش!^_^
تشکر😍

از نظر خودمم گوگولی بود کراشم ، تا جایی که با یه سری لباسای عجق وجق دیدمش و از گوگولی بودنش صرف نظر کردمممم :)))

هعیییی خدا نصیبه گرگ بیابون نکنه :دی

پاسخ:
نه این از اون لباسا نمیپوشه:)))بچم سرش تو درس و کتابه! اگه به اون دخترای ذلیل شده دانشگاه فکر نکنه!:///
بشمرررر؛))

برم تیشرت بپوشم شربت پخش کنم جارو بکشم حساب نیست؟🤦‍♂️😂😂😂

ای تف واقعا؛)))

پاسخ:
نععععع!جذبه داشته باشششش!فقط سینه! اونم دسته جمعیاااا!تکی مثه خل و چلا تنها وانستا یه جا سینه بزنیاااا!بعدم هی از دید برو کنارو هی بیا تو دید!😂😂😂😂

صلوات وات وات وات 

- داشتن یه همچین کراشی هم ارزوستتتتت

پاسخ:
😂😂خدا قسمت کنه دوباره!

بابا دخترم خب:))))

رام نمیدن چه کنم؟😂 

پاسخ:
نمیدونم راه دلبری دخترا چیه! وگرنه خودم هم فیض میبردم😂😂ولی مطمئنا نباید جلوشون سینه زد!😑😅

😅😅😅😅😅😅

پاسخ:
D;

ای خدا:))))

 

پاسخ:
هیییع:)))

من روی باب اسفنجی کراش دارم😅

پاسخ:
پس زیاد نیازی به دلبری ازش نیست...اون انقدر خنگ و دوست داشتنیه که میتونه دوست داشته باشه!:)))
من رو پاتریک و موانا کراش دارم🤗😝

باب اسفنجی کجاش خنگه؟!!! پاتریک خنگه😊

 

پاسخ:
نه همشون خنگن!:/رو حرف من حرف نزن!-_-

هر کی بزرگتر باشه...

پاسخ:
هرکی بزرگتر باشه چیه-_^؟؟؟خنگه؟نباید رو حرفش حرف زد؟پاتریکه؟
چرا سه نقطه میذاری برادر؟:)))ادم تو معذوریت قرار میگیره!-_-

منظورم اینکه کدام یک از ما بزرگتر هستیم؟😑😅

پاسخ:
نمیدونم!-_-الان مطمئنا منظورت اینه باهات رسمی حرف بزنم؟😂😂الان با این جمله ادبی منو مسخره کردی؟:///بزنمت:///
+من متولد ۸۰م..فک کنم شما بزرگتری!:)))

رسمی حرف زدم برای اینکه مفهوم رو واضح برسونم😅

...

متولد 80؟ دقیقشو میگی؟

پاسخ:
الان میخوای بگی من نفهمم؟که نیاز باشه تو دوبار منظورتو برسونی؟😁:///
+میخوای طالعمو ببینی؟ به کراش ربطی داره؟😄

همون بار اول که منظورمو رسوندم، از پاسخ معلوم بود که متوجه شدی😊

...

طالع بینی کجا بود...

...

خواستم فاصلیه سنیمون رو دقیق بگم.

پاسخ:
یه شوخی دوستانه بود:)))
۷/۵/۸۰

میدونم.

...

پس مردادی هستی.

...

18 سال 1 ماه 15 روز

پاسخ:
:)))دقیقا

و حالا نوبت میرسه به عرفان مقلب به بهترین بهترین ها😅😅😅

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

15 سال 7 ماه 24 روز

پاسخ:
لنتی!چقدر طولش دادیییی!😂
پس کوچیکتر از منیی😅😅😅😲
حالا دیگه رو حرف من حرف نزن بهترین بهترین هااا!:)))

بزرگتر ها باید گذشت داشته باشند😊

...

از نظر عقلی که سنم رو نمیشه شمرد، باید به پشت مانیتور مراجعه کرد

پاسخ:
بله شما درست میگی!
جدا طرز نوشتنت بچه گانه نیست..من توسن تو اصن جرعت وب نویسی نداشتم و تو این سن خجالت میکشم از پشت تلفن با دوستام حرف بزنم:///اعتماد به نفست عالیه!موفق باشی!

😂😂😂😂

پاسخ:
😅😅

:)

پاسخ:
D:

کراش ینی چی ؟

پاسخ:
به کسی چشم داشتن....موردتوجه قرار دادن یکی....دوست داشتنش😆😍😍

در این صورت پستت خیلی جای تامل داره :)

کلمه انگلیسیه؟

 

 

پاسخ:
D; 
نمیدونم:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی