درهم طورانه

دختری باش که رویاهاشو به اهدافش تبدیل کرده

درهم طورانه

دختری باش که رویاهاشو به اهدافش تبدیل کرده

۱۱
شهریور ۹۸

دارم از این میسوزم اونی که درسش واسش مهم نبود و فقط به معلما میگفت درس واسه چیه هممون اخرش قراره کهنه بشوریم و بریم خونه شوهر و درسش ازمن فوق العاده ضعیف تر بود الان شده ۱۵۰۰!تازه از فامیلشون که دوست خواهرمه پرسیده از مهشاد چه خبر!؟؟؟

درحالیکه من و اون سایه همو با تیر میزدیم!^_^

من حرفی ندارم و فقط دارم خفه میشم:)))

لعنت به این نظام اموزشی اشغال!^_^

همتون برید به درک با این اینده سازان پر بااااااار!

پ.ن:پدر فرد موردنظر جانباز۷۰درصداست!angel

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۱۱
mahshad

نظرات  (۶)

ما هم دقیقا از اینا داشتیم اونم ۱۵۰۰ شده؛)) ببین واقعا میفهمم، حالا یکی دیگه بود، از اینم بوتر، رسما هیچی مالیش نبود و نمیخوند ۵۰۰ شده😐

شخصا سوختم یعنی.

تف و لعنت به این سرنوشت به قول نامجو:))

پاسخ:
ادم لجش درمیاد به خدا:///
منم دارم میسوزم و به شدت درکت میکنم^_^
تف و لعنت:)))

تف تو همشون!

 

خلاصه که ایجور ادما همه جا هستن.ما زیاد داریم :|

یه سریا هستن که میخون و نمیتونن.بعد دهن مثل منی رو سرویس میکنن که بیشتر کرم میریزم تا بخونیم.خلاصه که :| تف تو این ظام عاشقال.

حالا این هیچی:| یکی از دوستای گرام بود که نمیخوند هرچقدر التماسش میکردیم.و با درصد جانبازی الان شه 1800.و من شدم 1900.تف تو این عدالت مجازی((:

پاسخ:
تف!...من خودم به شخصه با چند تا سهمیه ای هامون موافق بودم..حتی اگه میتونستم بیشترم بهشون میدادم:)))
ولی امان از بعضیا!

خدااااا

من اگه 5 درصد   فقط 5 درصد سهمیه داشتم الان رتبم 200 بود !!!!

 

پاسخ:
مگه چقدر میاره پایین؟:)۵ درصد زیاد نیست...اون بالای ۲۵ درصدا رو بگوووو

5 درصد تقریبا تو منطقه دویی که من هستم از رتبه کشوری 0 میندازه !

کارنامه 2 نفرو دیدم البته سال 96

یکی کشوریش680 بود که با سهمیه 65 شده بود  (منطقه دو میشه 320)

اون یکی کشوریش420 بود که تو سهمیه شده بود 39  منطقه دو میشه (170)

(البته اینا مال سال 96 نمیدونم الان محاسبه چطوره   کلا چیزی که شنیدم اینه که اونا بین خودشون رتبه بندی میشن مثلا کسی که 30 شده بین بچه های 5 درصد دار 30 شده واسه همین نمیشه قطعی گفت رتبه کی چند بوده  و اونی که تو سهمیه 25 درصد 30 شده بین همونا 30 شده    بعد چون کسایی که 25 درصد سهمیه دارن کمترن رتبه ها هم بهتر میشه )

 

میدونی اینا رتبه هاشون خودشونم خوب یود ولی بعضیا مثلا میشن 9000  (4300 منطقه دو )بعد رتبشون یشه 900!!!! اینا حرص درارن

 

میدونی تنها چیزی که برام مشخصه اینه که  سهمیه 5 درصد  داشتم امسال پزشکی روزانه دانشگاه تیپ 2 قبول بودمو لازم نبود  یه سال بمونم

رتبم یه چیزی میشد مثه 700

 

پاسخ:
فک نکنم صفرو بندازه ها...من یه کارنامه دیدم ۵۰۰۰۰ رو کرده بود ۱۶۰۰۰..منطقه دوهم بود..نمیدونم حقیقتا....اونایی که حقشونه نوش جونشون:)
ایشالله امسال قبولی:)
۱۴ شهریور ۹۸ ، ۱۸:۵۶ مائده ‌‌‌‌‌‌‌

سکوت میکنم که این سکوت منطقی تره :))))

پاسخ:
بله بله:)))

واقعاً لعنت به این نظامِ ** آموزشی!

ازین نمونه ها که بخاطر سهمیه پدر و خانواده (هیئت علمی و ...) اومدن دانشگاه و رشته های تاپ دارن درس میخونن اینقد دور و برمون هستن!

پاسخ:
واقعا!@__@
لااقل اگه خودشون یکم فقط یکم تلاش میکردن دلم نمیسوخت!
اوه!چقدر اینه دق دورو برتون هستن:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی