درهم طورانه

دختری باش که رویاهاشو به اهدافش تبدیل کرده

درهم طورانه

دختری باش که رویاهاشو به اهدافش تبدیل کرده

۰۹
شهریور ۹۸

اون زمان که ما کنکور داشتیم...هم عصر جدید داشت..هم نود داشت...هم دورهمی داشت...هم خندوانه داشت..هم تلویزیون فیلمای قشنگ میذاشت...هم پرسپولیس برانکو رو داشت...هم کلی جام داشت..هم بازی داشت...اصن همه چیزای جذاب لعنتی بودن تا ما با کنکور به ملکوت بپیوندیم!!!!

الان هیچی ندارن!قحطی اومده!

پ.ن:نصفه شبی یادم اومد ....اعصابم خرد شد.-_-

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۹
mahshad

نظرات  (۶)

آره لعنتی :|

من اینقدر بیکار بودم نشستم دارم آهنگ دانلود میکنم میزارم تو موزیک باکسم D:

پاسخ:
اخر این ماه نتمون تموم میشه هنوز ۱۶۰ گیگ مونده:|
حوصله ندارم کاری باهاش بکنم😄منم بیکارم😓

اصلا یه وضعیتیه :/

پاسخ:
بله بله://

وضیت منون باش!!!

تا وقتی کنکور داشتیم تلوزیون درست بود !!

روز بعد کلا خرااب شد!!

پاسخ:
واقعا اعصاب خردکنه!@_@

عزیزممم ( همزادپنداری) :))

محرم صفر که تموم شه دوباره شروع میشن :) 

ولی از فردا شب شبکه یک ساعت ۱۰ اینا یه سریال جدید داره 

دوشنبه هم بسکتبال ساعت ۱ با تونس بازی داره که خیلی حساسه 

دیگه همینارو یاد داشتم :) 

پاسخ:
تشکر طوری:))))
ما مخلص امام حسینیم...حالا یه ماه سرگرمی نداشته باشیم:))ولی مشکل اینجاست اینا خیلی وقته برنامه هاشونو تموم کردن😕
مرسی..مرسی:***
راستش بسکتبال زیاد نمیبینم...ینی اصلا نمیبینم😁
۱۰ شهریور ۹۸ ، ۱۰:۱۷ میم بی نقطه! __

کلا پنج،شیش ساله که تلویزیون از برنامه های زندگیم حذف شده درنتیجه با کنکور بی کنکور حسرتی ندارم :دی اینایی که گفتی رو هم دو سه قسمت خندوانه و دورهمی دیدم فقط...

پاسخ:
چجوری؟:|
من تلاش کردم سال کنکور،تلویزیونو حذف کنم..نشد:///

سلام. موفق باشید.

(در کنکور و در زندگی)

پاسخ:
سلام...ممنونم از لطفتون:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی