درهم طورانه

دختری باش که رویاهاشو به اهدافش تبدیل کرده

درهم طورانه

دختری باش که رویاهاشو به اهدافش تبدیل کرده

۲۴
شهریور ۹۸

موارد لازم برای ورود به دانشگاه!

۱.آیا بند عینک ژیگولی;) مورد تمسخر قرار میگیرد؟(در مورد پیکسل با خوندن پست اقای چارلی متوجه شدم نه!!)

۲.ایا شلوار قد نود و لاک ناخن و رژ البالویی زشت میباشد؟:)

۳.برای ما که عینکی هستیم کدام با پرستیژتراست؟کلا عینک طبی داشته باشیم یا عینک طبی را در کلاس بزنیم؟D;

۴.واردکلاس که شدیم...کجا بنشینیم؟(باتوجه به اینکه من در حضور افراد غریبه قرمز میشوم!)^_^

۵.چگونه دوست پیدا کنیم؟÷))) 

۶.ایا اشکالی ندارد از ۶ مهر به دانشگاه برویم؟(چون مسافرتم)😅

موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۸/۰۶/۲۴
mahshad

نظرات  (۱۲)

۲۴ شهریور ۹۸ ، ۱۷:۴۱ محمد صادق تقی زاده

بیا تا با هم صحبت کنیم !

تو اینجا :

http://mychat.blog.ir

پاسخ:
یعنی چی الان؟😅

:)

پاسخ:
D;
۲۴ شهریور ۹۸ ، ۱۷:۵۰ محمد صادق تقی زاده

بابا یه وبلاگ زدم برا چت !

میخواهم که افتتاحش کنم ولی هیشکی نمیاد ...

پاسخ:
اهان😅😆

پست آقای چارلی کو

پاسخ:
خوب شد گفتی!نمیدونم چجوری باید به جای آقای چارلی لینک پستشو بذارم😆

😂😂😂😂

+ های ما هم دانشجو شدیم ^_^

پاسخ:
😄وااای عزیزم...خیلی خوشحال شدم😍😍...ایشالله به ارزوهای قشنگت برسی؛)))
نتایج ازاد اومد؟

هعی  بله ....

ولی احتمالا همون سراسر میرم 

پاسخ:
ایشالله که هرچی خیره برات پیش بیاد:)))

من جلو میشینم چون نمیبینم :/

من نمیتونم استاد بگم D:

پاسخ:
عینک بگیر خو!
اره اره...خوب شد گفتی‌....منم نمیتونم:///...تو دبیرستان یه پیرمرده دبیر ازمایشگاهمون بود ما صداش میکردیم اقای نوروزی!
همه ریاضیا بهش میگفتن استاااااد!-_-
الان میگم حق داشتن...باید عادت میکردیم😆😆
تازه خودشونم میخواستن صدا کنن میگفتن مهندس😃😃

نه خب زودتر برو ، آخه ثبت نام اینا هم داری حضوری حواست باشه :)

پاسخ:
اهان باشه..باشه...مرسی ارام عزیزم😍😅😊

1 نه

2 نه

3 هیچ فرقی نداره

4هرجا دوس داشتی و راحتتر بودی

5 خودش شکل میگیره تلاش نکن 

6 نه 

:))

پاسخ:
مرسی لیمو جونم😅😍😍

هر کار میخوای بکن

فقط از قبلش بپرس سلف کجاست ، چون همه از سلف خاطره بد دارن :دی

فقط روز اول یه طوری نرو که با روز اخرت ۱۸۰ درجه فاصله داشته باشی ( دستت میندازن )

مهماش این بود:دی

پاسخ:
سلف...اره کافور میریزن واقعا؟؟؟-_-
دقیقا...خواهر من با چادر رفت..درحالیکه چادری نبود...دیگه تا اخر چادر پوشید😅😅
تشکر عزیزدلم😘

سلام و درود ..

منم امسال دانشجو میشم انشالله ! 

مرسی از راهنمایی  خاتون😊😁

پاسخ:
سلام عزیزم:))) خوش اومدی!
انشالله...به سلامتی😊😚

1  -  نمیدونم :)

2  - نه

3 - منم عینکی ام ! فکر کنم فقط سر کلاس بزنی بهتره

4 - جلو

5 - مشکل بزرگی نیست احتمالا اونا پیدات میکنن مخصوصا که اونجا شهر تویه میتونی بقیه رو کلی راهنمایی کنی

5 - به نظر من مسافرت واجب تره :)

 

((به سبک لیمو ))

پاسخ:
مرسی عزیزم😍😍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی