درهم طورانه

دختری باش که رویاهاشو به اهدافش تبدیل کرده

درهم طورانه

دختری باش که رویاهاشو به اهدافش تبدیل کرده

۲۵
شهریور ۹۸

خب ما قرار بود پنجشنبه بریم مشهد!^_^

سایت دانشگاهو که امروز نگاه کردم اطلاعیه شماره ۲ زده که ساعت ۶ به بعد امروز ثبت نام غیر حضوری و یکشنبه ۳۱ شهریور هم تحویل مدارک حضوری باید انجام بشه!من موندم چیکار کنم!؟

باتوجه به اینکه تعهد ها رو باید پرینت گرفت و امضا کرد و دیگه مثل قدیم نیست که حتما تو دانشگاه امضا بشه بازم به حضور من تو دانشگاه یکشنبه نیازی هست؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۵
mahshad

نظرات  (۳)

نمی دونم

پاسخ:
مرسی:)

آره من فکر کنم لازمه :)

دوس نداری سریع دانشگاهتو ببنی ؟؟؟؟

پاسخ:
فرصت زیاده...آنقدر که دانشگاه تکراری بشه برات:)

همه همینو بهم میگن(:

پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی