درهم طورانه

دختری باش که رویاهاشو به اهدافش تبدیل کرده

درهم طورانه

دختری باش که رویاهاشو به اهدافش تبدیل کرده

۰۷
مهر ۹۸

و اینک دانشگاه و حماسه های مهشاد:

صبحش به قول «محمد»عنر عنر پاشدیم رفتیم دانشگاه ثبت نام کنم!حالا اینم قضیه داره!بعد فهمیدم ساعت ۸تا۱۰کلاس شیمی داشتم!چه خجستم من!به این که نرسیدم اما ظهر از ۱تا ۵کلاس داشتم...رفتم خونه و ناهار نخورده منو گذاشتن دم ایستگاه!گفتن خودت باید یاد بگیری چجوری سوار اتوبوس شی!

اتوبوس رسید و تا کله پرررررر ادم!منو جا نمیدادن!هی میگفتن اقا نگه ندار!برو://// اقا جا نیست!...خلاصه که به زور خودمو جا کردم!داخل اتوبوسم  از شوق زیادم هی لبخند ژکوند میزدم به این و اون!گمون نکنم فکر کردن مونگولم!:///

دانشگاه ما خارج شهره!این پیچید تو دانشکده هنر و دور زد رفت تو جاده و سمت دانشگاه ازاد!خب عرضم به حضورتون من قاطی کردم راه هارو !اشتباه جلوی در فرعی پیاده شدم:///ساعت چنده؟۱۲:۵۸....دوباره عنر عنر با اون کوله دویدم سمت در اصلی!حدودا ۲۰۰متر!..از شانس خوبم یه گله پسر داشتن راه عادی که سنگفرش بود و میرفتن!من زدم به دل سبزه و خاک و چمن!اخرش به هم رسیدیم!:///

رفتم دانشکده شیمی برد و پیدا کنم!برد نبود!از چند تا دختر پرسیدم..انقدر با عجز ازشون پرسیدم و رنگم پریده بود خندشون گرفته بود:///اخه کلاسای شیمی رو واسه چی رو برد پردیس علوم پایه میزنید!؟؟؟:///

رفتم کلاسو پیدا کردم!۱۳:۱۶..در بسته بود...یه پنجره کوچیک بالای درش داشت رو پاهام بلند شدم تا تو کلاسو نگاه کنم ببینم استاد هست یانه!از شانس خیلی خوبم!قفل در خراب بود و باد زد و در کلاس بااااااز شد!من هم همونطور هو نوک انگشتام خشک شدم!...هیچی دیگه رفتم خیلی مظلومانه رو صندلی جلوی در نشستم!:////

پ.ن:الان تو کتابخونه دانشگام...من و نت رایگان!:))

نظرات  (۹)

:)

پاسخ:
D:

آموزش آشپزی در هلوکوک! منتظر حضور شما هستیم ...

دانشگاتون شبیه دانشگاه سمنانه:))

هرچند من خودم سمنانیم و دانشجوی تهرانم...

پاسخ:
چون خودشه🤣✌
چطوری همشهری!💚🤣

واااای  قشنگ شبیه ترمکا بودی پس

قسمت منم بشه    .......

پاسخ:
خیلی....ایشالله دانشگاه علوم پزشکی✌💪

عه چه باحال:)))) 

خوبم تو خوبی؟ 

پاسخ:
بله!D:
تشکر تشکر✌💚

اون محمد کیه؟ D:

پاسخ:
ما که یه محمد بیشتر نداریم😂شما دیگه...
خوش برگشتی برادر به وطن...زیارتت قبول💚😊

مرسی عاقا مرسی :)

پاسخ:
D:

انشالله

به وبم سر نمیزنی دیگه؟  :(

 

پاسخ:
عزیزززززم..یه مشکلی برام پیش اومده ایشالله زودتر حل بشه.یکم درگیرم
متاسفم گلم😚😚

آخی... D:

D:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی