درهم طورانه

دختری باش که رویاهاشو به اهدافش تبدیل کرده

درهم طورانه

دختری باش که رویاهاشو به اهدافش تبدیل کرده

۳۱
تیر ۹۸
نمیدونم میشناسیدش یانه؟
اون فوق العاده است.. عالی ترین نویسنده ای که من کتاباشو خوندم..البته من زیاد کتاب نخوندم. اما نمیدونم چطور یه زن میتونه انقدر خلاقانه بنویسه....
+اگاتا کریستی جنایی نویس نامدار انگلیسی هست که پوارو و خانم مارپل رو خلق کرده...جوری رماناشو نوشته که تو حتی نمیتونی حدس بزنی قاتل کیه؟کی مقصره؟ یه اصل هم وجود داره *حتی نزدیک ترین ها هم میتونن قاتل باشن!!!*
+اولین بار دوستم بهم معرفیش کرد و ازم قول گرفت که نرم اخرشو بخونم چون من همیشه این عادتو داشتم که کتابایی رو که حوصله سر بر بودن رو از آخر میخوندم.....حالا اگه شما هم مثل منین و به یک ژانر جدید احتیاج دارین کتاباشو بهتون پیشنهاد میکنم اما قبلش ازتون قول میخوام که آخرشو نخونین:)...چون همیشه قاتل کسیه که فکرشو نمیکنین و با فهمیدن اینکه قاتل کیه داستان جذابیتشو ازدست میده.
+مهشاد نوشت:هیچ وقت به آگاتا کریستی اعتماد نکنین.:)
+توی کتاباش *پرده* رو بذارین اخر از همه.
+اگه به کتاب علاقه ندارید میتونین برین فیلم قتل در قطار سریع السیر شرق رو ببینید..البته بیانی ها همه کتاب خونن:)
+ انقدر جنایی خوندم میتونم برم یکی رو کاملا با ایدئولوژی بکشم و قتلو بندازم گردن یکی دیگه "_"بهم کتاب معرفی کنید لطفا

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۳۱
mahshad

نظرات  (۳)

به به آگاتا کریستی :))))) من عاشقشم و تحسینش می کنم خیلی.
چندین کتابشو خوندم و خیلی دوستش دارم.
پی نوشت آخرتون کشت منو :)
من هر وقت جنایی می خونم بهم می گن کم بخون آخرش یکی از ما رو می کشی ://
+ خرده جنایات زناشوهری اریک امانوئل اشمیت : نمایشنامه ای عاشقانه، متفاوت و فلسفی طور با دیالوگ هایی جذاب
+ جین ایر شارلوت برونته : عاشقانه
+ در جبهه غرب خبری نیست: ضد جنگ
+ من هنوز آلیس هستم؛ با ترجمه حمیدیزدان پناه نخونیدش. درباره یه خانومی که به آلزایمر مبتلا می شه
+ خاطرات یک قاتل: جنایی
+ شازده کوچولو اگه هنوز نخوندینش.
+ چهل نامه کوتاه به همسرم نادر ابراهیمی
+ بابالنگ دراز
+ دفترچه یادداشت قرمز آنتوان لورن
+ مردی به نام اوه فردریک بکمن
+ سفرنامه های منصور ضابطیان
+ فارنهایت 451: تخیلی علمی که داستانش تو آینده اتفاق میفته. جایی که خوندن کتاب جرمه.
+ مرد صد ساله ای که از پنجره فرار کرد و ناپدید شد/ یوناس یوناسون: رمان تاریخی بامزه
+ رازم را نگه دار/ سوفی کینزلا یک طنز بسیار بانمک
+اتاق/ اما دون اهو : رمانی که با الهام از یک داستان واقعی غم انگیز نوشته شده و بعد روانشناسانه هم داره.
+ کتابای آنا گاوالدا
+ کتابای جین آستین
فعلا اینا به ذهنم رسید.
پاسخ:
فک کنم خاصیت اونایی که به جنایت و قتل و معما علاقه دارن همین باشه:)
جین ایرو میخوام شروع کنم...بابا لنگ دراز قشنگه... در مورد بقیه اطلاعی ندارم ولی قول میدم بخونمشون...ممنونم
چقدر دلم برای کتاب غیردرسی خوندن تنگ شده .. :(
پاسخ:
منم دلم تنگ شده بود بی دغدغه یه جا بشینم و کتاب بخونم و قلوپ قلوپ شربت زعفرون برم بالا:)
خدا رو شکر الان که کنکور لعنتی تموم شده:)..وقت آزاد داری.
کنکور 99 مرا میخواند ..😌😂😁
پاسخ:
خدانکنه:)...ایشالله امسال قبول میشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی