درهم طورانه

دختری باش که رویاهاشو به اهدافش تبدیل کرده

درهم طورانه

دختری باش که رویاهاشو به اهدافش تبدیل کرده

۲۴
مرداد ۹۸

۱۲۰ تا انتخاب کردم..امروز اومده بهم میگه تو اینارو با این رتبت قبول نمیشی:/ انتخاب رشته سنجش عوضی:/واسم علوم مهندسی باغبانی اورده:|crying

علوم پایه دوست دارم!ولی خب من این همه سال درس نخوندم برم علوم پایه!(میدونم دلیلم چرته:///)

یکی بیاد نظر منو راجع به علوم پایه عوض کنه:)

تکلیف زندگیمو بهم بگو که بدونم

باشم؟نباشم؟بمونم یا نمونم؟frown

نظرات  (۱۴)

عقیده منم همینه که من این همه سال درس نخوندم حالا برم فلان رشته :)))

والا دست خودم بود پشت کنکور میموندم ولی خانواده به هیچ صراطی مستقیم نیستن و میگن محاله محاله محاله،باید بری دانشگاه 

پاسخ:
منم...منم😑😑
من گفتم این ۱۲۰ تارو قبول شدم میرم...نشد میمونم...ولی بازم تا اخرین روز شاید علوم پایه رو بهشون اضافه کنم:/

اونیو برو که دوست داری 

وقتی دوست داشته باشی همه چی درست میشه 

پاسخ:
مشکل اینه من به همه رشته ها علاقه دارم😎یعنی میتونم خودمو وفق بدم...تا قبل کنکور عاشق بیوتکنولوژی و زیست سلولی مولکولی و شیمی بودم:/

اوه.

علوم پایه خوبه😁

ولی خب علوم بین رشته ای خیلی جذاب ترن.

و کاملا می فهمم این مشکل به همه چی علاقه دارم رو😂

خیلی بده-__-

پاسخ:
بلی😁
علوم بین رشته ای چیه؟:///
بله شما استادی در این زمینه😎😅حسش افتضاحه

مثلا هم بیوتکنولوژی اینا که خودت گفتی. یا بیوشیمی. یا زبانشناسی من😁

مردم تو چی استاد میشن، من بدبخت تو چی استادم😁😂😂💙

پاسخ:
بیوتکنولوژی عشقه😍😍ولی خب تو دفترچه زده زیست فناوری:/
بیوشیمی تو دفترچه تجربی ندیدم...فک میکنم یکی از واحدای درسی علوم پایس.
😂😄😄شما استاد بلویی!🎈🎈💙

وااااااای منم همه چی دوس دارم !!!

ولی خدارو شکر خانوادم  همه چیو دوست ندارن

من مطمنم اون 120 تارو قبول میشی . اینا الکی جو میدن

پاسخ:
پارسال یه وبی میخوندم...دختره نوشته بود کدومو برم...سردرگمم...همه رو دوست دارم...باخودم میگفتم مگه داریم😐حالا خودمون به چه فلاکتی افتادیم😶
خداروشکر😄
ممنونم ازت انژی مثبت جاااان💛😍😍😘

ولی من ریاضی محض زدم و بس D:

پاسخ:
فقط بحث علاقس دیگه؟
تو مگه نمیخواستی از ایران بری؟این رشته جای پیشرفت داره؟بازار کارش چجوریاس؟باید تا مقطع دکترا ادامه بدیااااا
پ.ن:اینارو که ازت پرسیدم...مدام از خودم میپرسم😄

فقط و فقط علاقه

علوم پایه همه جای دنیا اوکیه و بازار داره جز ایران

بیشترین درآمد هم توی کشور های برتر دنیا برای افرادیه که رشته های علوم پایه خوندن (به جز استثنا ها)

پاسخ:
جان من دارک جان؟😄
روانم شاد شد!پیش به سوی انتخاب علوم پایه!
من شخصا عاشق المان و اتریشم^_^

والا به اکثر امامزاده ها D:

آلمان با کله میگیره

اتریش رو نمیدونم

استرالیا هم همینطور

پاسخ:
D:
الان من ترغیب شدم زیست سلولی مولکولی رو بالای پرستاری بزنم:)
میدونی حالم خیلی بد بود...فک میکردم چون پیراپزشکیا رو نمیارم(طبق گفته سنجش لعنتی)...باید بشینم و دوباره اون زجر خوندنو تحمل کنم:/
مرسی...خیلی مرسی💕💕
استرالیا هم خفنه:))))

ببین پارسال یکی از بچه هامون 1900 شد

بعد سازمان سنجش کلا تهران نیاورده بود طبق گفته سنجش

الان داره علم و صنعت شیمی میخونه تازه صندلی آخر هم نیست D:

پاسخ:
#امید😍😍
#مرسی💕💕
یه جا نوشته بود اونایی سازمان سنجش میگه حتی احتمالش زیاده قبول شی ..بدبینانه ترین حالت ممکنه://

دقیقا

ینی تو در افتضاح ترین حالت اونجا ها قبولی

پاسخ:
بله بله:)

یه هفته س درگیر این کارام قششششششششششنگ فهمیدم چی به چیه D:

پاسخ:
شما هم که استادی!!!😄

منطورت از رشته های علوم پایه چیه؟ 

 

پاسخ:
بیوتکنولوژی.میکروبیولوژی.شیمی.زیست سلولی مولکولی:)

اها نمیدونم ببخشید🙈🙈

پاسخ:
قربان شما:)

راسی!

سنجش شنیدم بدبینانه میگه.

 

پاسخ:
منم شنیدم....ولی میگن چون به همه کارنامه ها دسترسی داره مورد اعتماد تره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی