درهم طورانه

دختری باش که رویاهاشو به اهدافش تبدیل کرده

درهم طورانه

دختری باش که رویاهاشو به اهدافش تبدیل کرده

۰۶
مرداد ۹۸
+چند ساله برای دیدن فیلم هایی که تو خونه و تو صفحه کوچیک کامپیوتر به دلیل عظمتشون جا نمیشن میرم سینما...من با محمد رسول الله از شکوه فیلم شکه شدم....با به وقت شام ترسیدم...با تنگه ابوقریب لذت بردم...اما با دیدن این فیلم احساسات بهم هجوم اوردن،همه به جز گریه...برخلاف تصور خودم و همه گریه نکردم...فقط بغض کردم... وتا آخر فیلم بغضم نشکست...ولی هم شکه شدم...هم ترسیدم..هم لذت بردم...و بیشتر از همه دلم سوخت.
+ دلم سوخت برای دایی نورالدین و تلاشش برای دفاع از فائزه...برای غمناز خانم و غم تو چشماش...برای عصمت خانم و آقا موسی که چه دردی رو میکشن...برای سعید که تو بغل یه مشت حیوون دست به دست میشد و نمیتونست آغوش مادرش رو به یاد بیاره...برای فائزه که چقدر دلبرانه خودشو آرایش میکرد تا برای شوهرش زیبا به نظر برسه...حتی برای عبدالحمید هم دلم سوخت ...برای جهالتش و سادگیش...وچقدر راحت عشقشو کشت!!و بیشتر از همه دلم برای شهاب سوخت که تا لحظه آخر زندگیش فک میکرد همش فیلمه!
+مهشاد نوشت:جناب شکیبا من دیگه با چه رویی برم لیسانسه ها رو ببینم؟؟اخرین حرکت اکشنی که از تو انتظار میرفت همون تفنگ درست کردن با انگشتات و شلیک به ایینه بود!!دیگه تو رو چه به کلاشینکف و مسلسل و کلت؟:)
+مهشاد نوشت:من هنوز حرف اون تک تیرانداز ایرانی رو نمیتونم درک کنم...به نظرم تو همون پیتزا فروشی میتونست دخل ریگی رو بیاره...(خب مغزش بپاچه رو صورت بچه.. چه ایرادی داره؟یه ملت راحت میشدن همون موقع.)
+مهشاد نوشت:فیلم قشنگیه...ببینیدش:) عبدالحمید،فائزه رو سر نمی بره... با تفنگ میکشتش... کاش اینو به من یکی میگفت که تاآخر فیلم استرس نگیرم.:)
+مهشاد نوشت:ساعت یکه شبه... همه ملت رفتن...من و سین نشستیم داریم تیزرشو میبینیم.. به زور بلندمون کردن!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۶
mahshad

نظرات  (۲)

و منم چقدر دلم برای کارگردان و نویسنده و تهیه کننده و بازیگران این فیلم سوخت که شما همه فیلم رو ناخواسته تعریف کردین :|:))

این فیلم رو باید بیش از یکبار دید :))
من دوبار این فیلم رو دیدم ولی برای هیچکی تعریفش نکردم این فیلم چی به چی بود و هست ولی تا دلتون بخواد تشویق شون کردم که ملت برن  فیلم رو ببینن :)) 


سلام :)
در ضمن این فیلم بر اساس واقعیت ساخته شده است :)
و البته ببخشید اینو میگم،  ولی لو دادن فیلم بنظر من کار درستی  نیست :))

پاسخ:
سلام^_^ من که کل فیلمو تعریف نکردم؛)ای بابا:)ای بابا:)
بله ارزششو داره که بیشتر از یکبار ببینیم....این پست من هم صرفا توضیحی کوتاه از فیلم بود؛)...من هر چی بگم...بازم باید فیلمو دید.خواندن کی بود مانند دیدن؟*_*
فک کنم دیگه همه بدونن داستان فیلم چیه! و همه هم بدونن داستان واقعیه!این هم فقط یه نظر شخصیه:)ممنونم از وقتی که برای خوندن گذاشتید!


۰۷ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۰۸ ریزوریوس ❤:)
فیلم خیلی خوبی بود. مخصوصا بازی فرشته صدرعرفایی. اما الناز شاکردوست اونقدرام عالی نبود که سیمرغ بگیره! 
ولی حقیقتش از دیدن فیلم پشیمون شدم! چون با سوءاستفاده از کارگردانی خیلی خوب، قصد داشت یه چیزهایی رو به مخاطب القا کنه که من فکر میکنم درست نیست!
همون جمله ی عوضش امنیت داریم و این مزخرفات!
پاسخ:
سلام:)...بله دقیقا... خیلی خوب تو نقشش فرو رفته بود...به طوریکه حتی حدس نمیزدم فارس باشه...انگاری یه بلوچ واقعی و اصیل بود.منم کاملا با شما هم نظرم:)
در مورد خط بعدی نظرتون... من زیاد سر درنمیارم که فیلم ها چی میخوان بگن:(و هدفشون چیه..فقط فیلمو میبینم و از صحنه هاش به وجد میام:) خوبه که شما متوجه منظور نهفته فیلم میشید.ممنونم*_*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی